پیش بینی قیمت دلار پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ / دلار به ۱۱۴ هزار تومان باز می‌گردد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۴ / رکورد تاریخی قیمت طلا و سکه در ایران بانک مرکزی حمایت از تجار خسارت‌دیده در بندر شهید رجایی را اعلام کرد نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو به زودی اعلام می‌شود/ منتخبان پیامک دریافت می‌کنند بازنشستگی مادران شاغل/ همه آنچه باید درباره شرایط و جدول جدید بدانید بانک مرکزی: پیش فروش سکه ادامه دارد/ پاسخ به تقاضای مردم و بازار قیمت طلا امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۴ قیمت سکه‌های پیش‌فروش بانک مرکزی اعلام شد اعلام نتایج پنجمین مرحله پیش فروش سکه بانک مرکزی/ تخصیص ۶۵۰ هزار قطعه سکه در مرکز مبادله ایران طلا در آستانه رکوردشکنی تاریخی ۴۰۰۰ دلار نرخ جدید بنگاه‌های املاک اعلام شد + جزئیات کامل جزئیات قانون جدید بازنشستگی ۱۴۰۴ پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴ پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۴

وزارت صمت: قصور خودروسازان در کاهش کیفیت باید بررسی شود

مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: ما قبول داریم که کیفیت خودرو‌های داخلی پایین است، اما وزارت صمت درباره ایمنی خودرو‌ها کوتاه نمی‌آید و اگر مشکلی در ایمنی باشد قابل اغماض نیست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 22
کد خبر: ۱۱۸۸۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، سهیل معمارباشی با اشاره به اینکه وضعیت کیفی خودرو‌های داخلی ما آن طور که باید نیست و باید خودرو سازان در حوزه کیفیت بیش از این کار کنند، گفت: دو شرکت بزرگ خودرو سازی ما تاکنون هزاران میلیارد تومان ضرر کرده اند و همچنان در زیان هستند، واحدی که در زیان باشد نمی‌تواند در حوزه کیفیت و توسعه محصولات عملکرد خوبی داشته باشد.

 

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با اشاره به تصادف زنجیره‌ای حادثه بهبهان و باز نشدن کیسه هوا، افزود: کیسه هوا دارای جعبه سیاه است و باید این جعبه‌های سیاه به دقت بررسی شود و چنانچه مشکلی در کیسه هوای خودرو‌ها باشد قابل اغماض نیست، ما سالانه گزارش‌هایی مبنی بر بازشدن کیسه هوا در تصادفات از خودرو سازان دریافت می‌کنیم که این نشان می‌دهد ایراد کلی وجود ندارد، اما درباره حادثه بهبهان نیاز به بررسی دقیق تری داریم و چنانچه قصوری از خودرو سازان سر زده باشد حتماً تبعات آن را می‌پذیرند.

 

معمارباشی ادامه داد: در حادثه بهبهان حدود 23 خودرو برای شرکت سایپا بود و 15 خودرو برای شرکت ایران خودرو و 21 خودروی دیگر هم از سایر شرکت‌ها بودند، 50 درصد از خودرو‌های این حادثه قبل از سال 89 تولید شده بودند و در کل کیسه هوا نداشتند.

 

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت‌های بازرسی مستقل شاخص‌های کیفی خودرو‌ها را بررسی می‌کنند و گزارش‌های نظارتی به ما ارسال می‌شود و ما هم گزارش‌ها را هر سه ماه یک بار به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌کنیم./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار